Din lokale leverandør av betong

En gammel bedrift med en moderne vri

OK Ferdigbetong er et datterselskap av firmaet OK Kristoffersen Holding AS i Brønnøysund, som har hatt sin virksomhet innen bygg- og anleggsbransjen på Sør-Helgeland i over 60 år.

OK Ferdigbetong AS ble etablert med ny fabrikk i Brønnøysund i 2017. Fabrikken er godkjent av Kontrollrådet, og leverer betong etter NS EN 206, produsert av ledende SBM Mineral Processing i Østerrike. Fabrikken betjenes av kompetanseriktig personell med betongsertifikater, og råvarer fraktes miljøvennlig via båt til anvendelse for alle typer betongvarianter og kvaliteter.

Moderne og miljøvennlig betongfabrikk

Vi har etablert en topp moderne og ny betongfabrikk på eget havneområde i Brønnøysund.

Fabrikken har

• En praktisk utkjøringskapasitet som tilfredsstiller de aller fleste bygge- og anleggsoppdrag.

• Et moderne styresystem som innfrir de krav som kunder og Kontrollråd setter til dokumentasjon og statistikk.

• Eget laboratorium på fabrikken som ivaretar krav om testing og dokumentasjon av kvalitet.

Hvem er vi?

Tom Arntsen